I LAP YOU MY FREZ

Bila penaku menari...Ku Lakarkan warna-warni kehidupan bsamamu jiwaku.

Bila penaku menari...Ku Lakarkan warna-warni kehidupan bsamamu jiwaku.
zayyan nazhan anak zulkifli cinta hatiku

design bilik anak??mahu pandangan pakar

Hari2 cuti mau menulis banyak..aku memang gila menulis…wahaha..berjaya jugak aku n husband tercinta menyiapkan bilik anak solehku zayyan..wahhh..penat xterkata..warna nya hijau..banyak stiker kereta ..ok ker??? Buat sementara kira ok la..mau jugak survey menda2 lain..ada mini library..mood nk suh jinak2 dengan buku2..moga  anak solehku ..menjadi bijak dan warak…aku selitkan jugak tampalan2 kartun..dah dia suka sangat dengan super siri boboi2..mahu bertekak ngn si papanya..xnk letak gambar kartun nanti malaikat x masuk…betul ker..pendapat dia…allahhualaam..tp ummi nya yang menang..berkeras akhir si ayah mengalah…mainan xyah kira si ayah menggila belikan anak mcm2 toys…kadangkan membuatkan daku jeolus..hish..manjakan sangat anak..aku terabai…ada hati lg mau dilayan mcm baby…xsedar diri dah purba dah…huhuhuhuhu..motif aku tulis mahukan perkongsian ko design mcm mane bilik baby ko orang…???perlukan nasihat?

TamBAH Saham anDa disini

TamBAH Saham anDa disini
" KEBAJIKAN ANAK YATIM TANG GUNGJAWAB B ERSAMA" pendidikan anak yatim/miskin Mlaysia..tanah waqaf 1/10 meter rm 30.00 bleh diwaqafkan diri sendiri, keluarga dan arwah2.

anda Prihatin

anda Prihatin
email:kbm_2005@yahoo.com.my rumah kasih sayang Bandar tasik Puteri Rawang..pakaian, makanan dan lain2 bentuk pertolongan boleh disumbangkan bg meringakan beban ibu tunggal, anak2 yatim,warga tua dan gol miskin.