I LAP YOU MY FREZ

Bila penaku menari...Ku Lakarkan warna-warni kehidupan bsamamu jiwaku.

Bila penaku menari...Ku Lakarkan warna-warni kehidupan bsamamu jiwaku.
zayyan nazhan anak zulkifli cinta hatiku

biarkan aku hidup.


Tiroid vs Injap jantung bocor..

Ya Tuhan berikan ku kesempatan untuk membesarkan  anak soleh zayyan nazhan, awal 2012..disahkan mendapat tiroid..setelah dua  berhempas pulas dengan masalah jantung...dalam mencari kekuatan aku jugak takut akan kematian...


petikan semangat aku luahakn di fb:
Zulkifli Nurakmal mood menengkan fikiran yg kacau:motivasikan dirimu ::::Mood: great happy more than usually, i can do it....think: positively…face up with bravely& honestly i cant do it . alwalys2 pray for recover…Insya-Allah hadapinya.. dengan damai..i can do it demi zayyan n org yg tsyg.....korang yang mengenaliku...biasalah tu ujian tuhan satu menda yang aku ingat2kan tuhan xakan menguji hamba-Nya,,dgn apa yg tidak mampu dia lalui....itulah kekuatan.....doakan untuk aku sihat sepanjang hajat..peace all..thanks 4 support..

apakah daya..semoga kudrat ini kuat menempuhi segala dugaannya...hamba yang allah sayang adalah hamba yang diuji..aku harus tabah..walaupun sepanjang hayatku aku bergantung kepada ubat..dan rawatan dr..akan lebih rela kerana aku mahu zuriatku membesar dihadapan mataku...Ya Allah Panjangkanlah Usiaku..

TamBAH Saham anDa disini

TamBAH Saham anDa disini
" KEBAJIKAN ANAK YATIM TANG GUNGJAWAB B ERSAMA" pendidikan anak yatim/miskin Mlaysia..tanah waqaf 1/10 meter rm 30.00 bleh diwaqafkan diri sendiri, keluarga dan arwah2.

anda Prihatin

anda Prihatin
email:kbm_2005@yahoo.com.my rumah kasih sayang Bandar tasik Puteri Rawang..pakaian, makanan dan lain2 bentuk pertolongan boleh disumbangkan bg meringakan beban ibu tunggal, anak2 yatim,warga tua dan gol miskin.