I LAP YOU MY FREZ

Bila penaku menari...Ku Lakarkan warna-warni kehidupan bsamamu jiwaku.

Bila penaku menari...Ku Lakarkan warna-warni kehidupan bsamamu jiwaku.
zayyan nazhan anak zulkifli cinta hatiku

silent mood..better n the best

aku pendiam???
sejak kebelangan ni..ramai jea geng aku menegur,...ada yang beranggapan aku sombong..ada yang perasaan aku berubah menjadi pendiam??? semua pelik..aku x tahu apa nk cakap tapi aku rasa aku damai sekarang..malas nk kecoh2 ambik tahu pasal orang..paling tidak bila bersua aku tegur dan berborak sepatah dua..ataupun bagi komen kat fb jea..aku sebenarnya penat...penat dengan kerenah manusia dan kerenah alam..aku lebih suka hidup tanpa banyak percaturan semcm zaman remaja dulu..ragam manusia terlalu pelik..suka kalut n busy body pasal tepi kain orang...kalu menyibuk menda btul xpea...ini cerita rekaan terlalu banyak ditambah pula perisa tambahan untuk memanjangkan lg lenggok cerita..hujung pangkalan cerita memang tidak tahu menahu ...apa yang logik..telelahan palsu..difikirkan betul..penat..penat..


angkara menolak pinangan ada yang sanggup menyantau dan sihirkan aku..massaalllah manusia..x takut mati ker..ingatlah wahai saudara/saudari..jangan terlalu menyangka umur kita panjang sampai berpuluh tahun..tuhan panggil sedetik pun xboleh ubah..aku betul2 kesian pada suamiku, keluarga terutama ibu yang mengalir airnya bercurah2 dihari persandinganku akibat sihir yang berbisa itu..ribuan ringgit dihabiskan untuk berubat..kejamnya manusia semacam akalnya mati otaknya lumpuh..terima kasih kepada Dato Haroon Din  dr darul syifa kerana berusaha menyembuhkan ku..pelbagai andaian dilemparkan padaku..sampai rakan karib sendiri ckap aku ni gila..astagfirullah hal azim...pergi jenguk pun tidak tp andaian di buat mengalahkan penganalisis..tajamnya lidah manusia...bila berkata2 hilang imam didada..

itulah ragam manusia, yang membuatkan aku menjadi lebih dewasa...lebih mendekatkan diri kepada penciptaku...mengadu padanya kerana dia amat memahami..peristiwa yang kerap dilalui kebelakangan ini bagai tsunami yang membawa perubahan kepada diriku..aku bukan sombong..tp aku lebih suka mendiamkan diri, mengomong seorangan...lebih menyakinkan diri untuk berubah jauh lebih baik..kerana aku amat terkesan dengan sikap manusia..Ragam Manusia..Ragam yang Tidak AKAN pernah berubah,..masing2 mahu diri kelihatan hebat namun ada yang menindas diatas kelemahan insan lain...itulah hakikatnya manusia...

aku bukan sombong tp kecintaanku lebih kepada suami, anak dan keluarga..don't judge me again..aku berubah kerana usiaku. semakin meningkat dan seruannya semakin dekat.
 






TamBAH Saham anDa disini

TamBAH Saham anDa disini
" KEBAJIKAN ANAK YATIM TANG GUNGJAWAB B ERSAMA" pendidikan anak yatim/miskin Mlaysia..tanah waqaf 1/10 meter rm 30.00 bleh diwaqafkan diri sendiri, keluarga dan arwah2.

anda Prihatin

anda Prihatin
email:kbm_2005@yahoo.com.my rumah kasih sayang Bandar tasik Puteri Rawang..pakaian, makanan dan lain2 bentuk pertolongan boleh disumbangkan bg meringakan beban ibu tunggal, anak2 yatim,warga tua dan gol miskin.