I LAP YOU MY FREZ

Bila penaku menari...Ku Lakarkan warna-warni kehidupan bsamamu jiwaku.

Bila penaku menari...Ku Lakarkan warna-warni kehidupan bsamamu jiwaku.
zayyan nazhan anak zulkifli cinta hatiku

Korset yang hampeh vs eksperimen br.


Pengalaman mengandung memang best…seronok btul…setelah 2bulan kahwin disahkan mengandung 4minggu…wah cepatnya rezeki tuhan…xsempat nk mencuba korset yang baru dibeli..akibat termakan akan kata2 kakak iparku,..bodek punya bodek..laki aku pun belilah koset premium beautiful tu. Alahai harganya bukan murah 2k plus2mak oii.sayang pulak kat duit rasa melayang gitu jea...tp kerana kepandai akak ipar ipar aku membodek cair jugak si laki aku ni/\...siap satu set tu…sayangnya aku xsempat pakai..kata orang kesannya on the spot…Mulai dengan berat badanku 56kg…masih slim lg…mendadak naik ker 83kg.apa tak nya…doctor marah gila setiap kali check-up naik smpai 4-5kg.. makan sahaja kerjaku..alhamdulilah kencing manis xada..hodohnya aku…gemuk huhuhuhu..ulang alik ke wad masuk air hampir 100 drip..mahu x naik badan..da la minum air kelapa tiap2 hari subur di dalam///\\\..ehemmm bersalin xnormal plak..aduiii..nk bertungku xboleh..bilalah badan nk slim mcm dulu…anak besau..3.98..senang citer 4kg lah.
Bab2 pantang ni aku memang x berdisiplin..kata suamiku…pantang jumpa, pantang tengok..semua mahu..bila nk kurus…itu lah yang aku sllu bebelkan..macam hampeh jea korset premium beautiful tu..hampeh..memang hampeh..langsung xberkesan…dah la rasa lemas…nk diet  anak breastfeed …tp brestfeed ni banyak jugak m’loss kan weight aku..dah hampir 23 kg..tp hati xcukup kuat mahu kurus mcm dulu..yg penting part perut xnk mengelebih…buat malu jea..akhirnya aku menjumpai petua yang sangat berguna..xpayah keluar duit banyak..menjimatkan..pagi2 sebelum aku makan ubatan2..aku hidup bergantung pada ubat krn masalah kesihatan…minum dulu cuka epal by tok guru..produk al-mujeza, campur dengan air suam..pastu hemtam la nk makan apapun..xkisah..mlm minum air limau suam..sebelum tidor…zzzz..dan bertungku lah 3kali seminggu..dah enam bulan aku amalkan..sekarang slim mcm dulu2 kala…xlah terasa rimas lg dengan korset2 n produk2 yang mnipu n mengkelabu mata dengan testimoni2 yang sebenarnya bohong belaka…sekarang beratku sudah mencecah 54 kg dengan ketinggian 157…masih meneruskan petua yang diekperimenkan olehku sendiri.



TamBAH Saham anDa disini

TamBAH Saham anDa disini
" KEBAJIKAN ANAK YATIM TANG GUNGJAWAB B ERSAMA" pendidikan anak yatim/miskin Mlaysia..tanah waqaf 1/10 meter rm 30.00 bleh diwaqafkan diri sendiri, keluarga dan arwah2.

anda Prihatin

anda Prihatin
email:kbm_2005@yahoo.com.my rumah kasih sayang Bandar tasik Puteri Rawang..pakaian, makanan dan lain2 bentuk pertolongan boleh disumbangkan bg meringakan beban ibu tunggal, anak2 yatim,warga tua dan gol miskin.