I LAP YOU MY FREZ

Bila penaku menari...Ku Lakarkan warna-warni kehidupan bsamamu jiwaku.

Bila penaku menari...Ku Lakarkan warna-warni kehidupan bsamamu jiwaku.
zayyan nazhan anak zulkifli cinta hatiku

takut dan kegelisahan ummi

assalamualaikum.....alhamdulilah pg ahad ini ummi mampu lg menulis...syukur juga diberi kesihatan yg baik..27/5 ini ummi akan menjalani pembedahan jantung diharapkan selepas ini ummi mampu lg bernafas..dan kembali pulih setelah bergelut dgn penyakit ini selama hampir 3 tahun..

perasaan ummi dikala ini amat takut dan resah..bimbang akan akan anak2..dan bimbang akan amal dan saham akhirat yang amat kurang jika takdirnya tidak menyebelahi ummi..doa2 dijauhkanlah sbb ummi dahaga sambungan hayat lagi demi suami tercinta dan anak2 yang di kasihi..

perasaan kini resah,gelisah dan takut yg mendalam...kalian doakan ummi berjaya menghadapi semua ini..ummi bersyukur ibu dan bapa ummi masih lg hidup dan berdoa tanpa putus2 untuk ummi..alhamdulillah..

besar harapan ummi agar dunia ini dan kesihatan ini masih milikku..

No comments:

TamBAH Saham anDa disini

TamBAH Saham anDa disini
" KEBAJIKAN ANAK YATIM TANG GUNGJAWAB B ERSAMA" pendidikan anak yatim/miskin Mlaysia..tanah waqaf 1/10 meter rm 30.00 bleh diwaqafkan diri sendiri, keluarga dan arwah2.

anda Prihatin

anda Prihatin
email:kbm_2005@yahoo.com.my rumah kasih sayang Bandar tasik Puteri Rawang..pakaian, makanan dan lain2 bentuk pertolongan boleh disumbangkan bg meringakan beban ibu tunggal, anak2 yatim,warga tua dan gol miskin.