I LAP YOU MY FREZ

Bila penaku menari...Ku Lakarkan warna-warni kehidupan bsamamu jiwaku.

Bila penaku menari...Ku Lakarkan warna-warni kehidupan bsamamu jiwaku.
zayyan nazhan anak zulkifli cinta hatiku

Surprise untuk papa..


Surprise untuk papa..
Wah malam ini mood gila menulis datang….apalagi…tulis saja..besday papa dah tiba…meningkat lagi usia suamiku..moga2…dikurnikan usia yang bermanafaat…lama jugak ummi berkira2..counting nk beli hadiah apa untuk papa…al-maklum la da mcm2 sambutan ad..ulang tahun percintaan la..xleh blah la…sambut jugak…anniversary la..birthday 2 wajid…ermm senarai yg dah bg…ermm.minyak wangi da..cap dah..kasut da..ermm..jam da..h/phone dah..apalagi erkk..laki aku ni kaki joran xkan aku nk kasi joran lak..hish…xpandai nk beli/\...dicongak, dikira sem lps di file BI. So dpt idea beli kamus besta..wah great idea…huhuhu…nk buatkan cerita seminggu sudah kamus itu aku beli…namun takut n segan mau kasi kat dia…kut2 dia ingt aku peril dia kut..mentang2 dia fail BI…aku bg hadiah kamus besta kat dia….hish…dlam hati kata bg…sampai saat ini masih berkira2..mau ke x kasi….wakakaakaa…problem alam ni…

TamBAH Saham anDa disini

TamBAH Saham anDa disini
" KEBAJIKAN ANAK YATIM TANG GUNGJAWAB B ERSAMA" pendidikan anak yatim/miskin Mlaysia..tanah waqaf 1/10 meter rm 30.00 bleh diwaqafkan diri sendiri, keluarga dan arwah2.

anda Prihatin

anda Prihatin
email:kbm_2005@yahoo.com.my rumah kasih sayang Bandar tasik Puteri Rawang..pakaian, makanan dan lain2 bentuk pertolongan boleh disumbangkan bg meringakan beban ibu tunggal, anak2 yatim,warga tua dan gol miskin.